آکادمی موسیقی گوگوش
دانلود
شهریار ملودی

 

برای دانلود آهنگ مرد تنها از امیر حسین،اینجا کلیک کنید.

 

برای دانلود آهنگ حسرت از ارمیا، اینجا کلیک کنید.

 

برای دانلود آهنگ دیگه وقتشه از دلسا، اینجا کلیک کنید.

 

برای دانلود آهنگ بی تو نمیخندم از مجید،اینجا کلیک کنید.

 

برای دانلود آهنگ پیچک از ندا، اینجا کلیک کنید.

 

برای دانلود  آهنگ کی میگه از امیر بهمن،اینجا کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

تینا
ساعت0:14---6 شهريور 1392
من طرفدار مجیدم حیف که اول نشد

یاسمن
ساعت23:01---1 شهريور 1392
عالی بود

parnian
ساعت18:52---12 مرداد 1392
پس اهنگ عشق من باش از مجید کجاست لطفابرام بذار ممنون میشم بذاری

ساعت14:08---26 اسفند 1391
سلام وبلاگت عالیه من طرفدار امیر حسینم ولی حیف که رای نیاورد.راستی منم دوست دارم با هم تبادل لینک داشته باشیم.یه سر هم به وبلاک منم بزن.
منم دوسش داشتم آره حیف شد....


احمد رضا
ساعت12:43---21 اسفند 1391
سلام.
من طرفدار امیر حسین و ندا هستم!
به کی رای میدی؟


SAEED
ساعت13:09---19 اسفند 1391
سلام وبلاگ خوبی داری امیدوارم امیر حسین اول بشههههههههههه .دوست دارم باهام تبادل لینک داشته باشیم.یه سر بزن ضرر نداره.هر روز آپ میکنم.وبم در مورد کریسو رئاله.راستی نظر یادت نره.منتظرم
بابای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط مژگان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 167
بازدید هفته : 410
بازدید ماه : 1440
بازدید کل : 157271
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1